Tekst
Lettertype

Meest gestelde vragen

Tarieven & Betaling

Waarom moet ik het volledige bedrag betalen als de behandeling korter duurde dan gepland?

Krijg ik een factuur als mijn verzekering de behandeling vergoedt?

Wat gebeurt er als mijn verzekering de behandeling niet (meer) vergoedt?

Kan ik contant of met pin betalen in de praktijk?

Hoe werkt de betaling bij een niet-nagekomen afspraak (no-show)?

Afspraken & Planning

Moet ik voor een eerste afspraak een verwijzing van de huisarts hebben?

Wat gebeurt er tijdens de eerste afspraak of intake?

Wat moet ik meenemen naar mijn eerste afspraak?

Wat gebeurt er als ik een afspraak wil verzetten of afzeggen?

Kan ik een afspraak maken voor een specifieke behandeling?

Wat gebeurt er als mijn therapeut ziek of met vakantie is?

Behandelingen & Inhoud

Moet ik bij specifieke klachten een intake bij een specialist boeken of kan iedere fysiotherapeut dat doen?

Hoeveel behandelingen heb ik meestal nodig?

Hoe lang duurt een fysiotherapiebehandeling gemiddeld?

Doen jullie ook huisbezoeken of behandelingen aan huis?

Kan ik bij B&B Healthcare ook trainen of sporten na mijn behandeling?

Kan ik mijn behandelaar zelf kiezen?

Overige praktische vragen

Kan ik direct terecht bij B&B Healthcare of is er een wachttijd?

Wordt fysiotherapie vergoed door mijn zorgverzekeraar?

Werken jullie samen met ziekenhuizen, specialisten of sportartsen?

Moet ik iets meenemen naar mijn eerste afspraak?

Zijn jullie ook in de avond of in het weekend open?